esmaspäev, 1. aprill 2013

Halba päeva leevendab šokolaadi puding!

Tsauki!

Täna tulin koju peale joogakursust ja kuna mul täna polnud kõige parem päev, siis mul polnud üldse tuju õhtusööki teha. Söömise kohapealt, olen ma viimasel ajal KOHUTAV olnud. Ega Sven pole ka kaasa aidanud, jah tunnistan pattu, olen söönud nii McDonaldsis kui Hesburgeris ja mul on pohmakas ka olnud.. Muidu püüan neid vältida, st püüan üldse vähe alkoholi tarbida. Püüan siis toitumist ka parandada, sest suvehooaeg on tulemas ja mu lemmik lühkarid mulle kahjuks veel jalga ei lähe:( Täna on üldse olnud täiesti masendav päev aga see eest oli eile super vahva päev ja homme on uus päev! Tänase päeva parim hetk oli joogakursus ja tuleb veel teinegi, mind ootab varsti mõnus mullivann ja Sven kallis, saab internetti. Kes siis ei tea, mu poiss on sõjaväes, veel täpselt 66 päeva ja siis hakkab palju palju kergem, rõõmsam ja parem elu!


Aga täna jälle uus kuu, uus nädal.. Seega lõunaks sõin tervisliku pardilihaga pasta, aga õhtusööki ei viitsinud teha. Tahtsin midagi, mis mu tuju parandaks. Jah, lohutasin ennast toiduga, aga hea toiduga! Tõin hoopis poest oma lemmik leiba- puuvilja leiba! ja lasin rösteris kuumaks ja krõmpsuks. Määrisin peale meresoolaga kerget võid ja jõin kana puljongit kõrvale.

Magustoiduks sõin tumeda šokolaadi pudingu (mulle maitseb soya puding) ja banaani desserti, peale panin oma lemmikuid vaarika krõbuskaid.
Pole nüüd kõige kalorivaesem toit, aga midagi hullu ka pole:)! ja nädalavahetuseks otsin mõne vahva pudingu retsepti ja püüan ise teha:)!!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar