neljapäev, 14. veebruar 2013

Lillkapsapitsa

Ma räägin teile millesti sensatsioonilisest. Kui ma seda lugesin, ei uskunud oma silmi. Kui ma maitsesin, ei uskunud oma maitsemeeli. Midagi tõsiselt vägevat.

See on lillakapsa pitsa. Ma arvasin, et see pole võimalik. Aga on. See on pitsa milles pole grammigi jahu. Selle põhi koosneb lillkapsast ja munast. Ja kui ei tea, et see on lillkapsas, siis sa ei saa arugi. Ma ise pole väga lillkapsa sõber, st üldse. aga see oli metsikult hea.
Vaja läheb:
1/2 lillkapsas
2 muna
oreganot
soola
küüslaugumaitseainet
mozzarellat (kasutasin väherasvast)
oliiviõli
tomatipasta
Peale, mis ise soovid

Retsept siis selline:
(vaata originaali ka kindlasti)
Purusta lillkapsas väikesteks tükkideks. See peaks olema umbes riisi suurune, mina kasutasin kombaini. Sega sinna sisse muna, lisa soola, küüslauku ja oreganot. Laota mass küpsetuspaberiga kaetud alusele (lisa sinna vähekene õli ja ole ettevaatlik, põhjakõrbemise ja kinnijäämise oht on reaalne). Puista peale riivitud mozzarella juust ja pane 200C ahju umbes 20 minutiks. Kui vaja, lase natukene rohkem.  Peale küpsemist peaks see välja nägema umbes nagu pildil.


Lisa peale tomatipasta (kasutasin Panzani tuubipastat) ja veel mozzarella juustu.
Seejärel lao peale kõik oma lemmikud ja ongi pitsa valmis:) Mina lisasin hapukurki, paprikat, kana, jalapenot, sibulat:)

Tõeline juurvilja ja vitamiini pomm ja metsikult maitsev!

PROOVI SINA KA!!

1 kommentaar:

  1. Tegin sinu õpetuste järgi pitsa ja see maitses lihtsalt vaimustavalt! Olen väga tänulik :)

    VastaKustuta