kolmapäev, 27. märts 2013

Mediteerimine

Jutt siis selline. Olen viimasel ajal iseseisvalt tegelenud rohkem joogaga. Mitte väga palju, aga natukene. BodyBalance trennis ka käinud, kus jooga elemendid sees. Esmaspäevast alustasin 7 nädalase energiatsakrate jooga kursusega. Ja loen hetkel Merit Raju "Hingele pai", seega loogiline, et huvi mediteerimise vastu on suur ja lootus, et see mu keha tervendab veel suurem. Ema kinkis mulle meditastioonist ka raamatu, mida pole veel lugeda jõudnud.

Täna proovisin siis mediteerida. Tegelikult püüdsin paigal istuda ja mitte mõelda.. Ei õnnestunud, mõtlesin ikka.. Paigal ka ei istunud korralikult, nihelesin.. arvake ära kui kaua ma istusin?....


5 minutit.

Just täpselt, 5 minutit.

Aga noh, kokkuvõttes tõdesin seda, et algus seegi. Kaks kuud tagasi poleks ilmselt sedagi suutnud. Täna panin just BodyBalance trennis tähele kuidas ma olen palju jõulisemaks muutunud, st jaksan palju rohkem asju teha ja pingutada. Nii hea energiatulv 12 tunnise tööpäeva lõppu:)

Aga ausalt, kõik nüüd joogat tegema ja mediteerimist õppima!:)
Pilt pärit internetist, tõenäoliselt google searchist.. ei mäleta enam

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar