esmaspäev, 18. märts 2013

Imeline päev

Täna oli imeline päev. Ise tegin selle imeliseks, sest ainukene, kes mu elu saab imeliseks teha, olen ma ise.

Mul oli töölt vaba päev seega hommik algas trenniga. Fitball- suure jooga/pilatese palliga harjutuste seeriate kordamine  50minutit. Päeval käisin ka Vapianos imemaitsvat Nizza salatit nautimas ja seda imelist vaarikate ja värske piparmündiga teed. Peale seda ootas mind massaaž (soetasin vaucheri cherry.ee'st 13 euroga). Õhtul nautisin imemaitsvat õhtusööki.  Muide vaikuses. Teleka panin ka kinni. Istusin ja sõin, keskendusin täielikult söömisele ja mälumisele. Kõht sai täis, isu sai täis. Ja ma sõin tatart! Ma ei söö tatart. Aga täna tuli välja, et söön. NII NII MAITSEV! Retsept on allpool koos pildiga. Lisaks tegin mega tervisliku magustoidu ja õhtu oli nagu lill!


Vaarika-piparmünditee Vapianos

Ülitervislik ja maitsev jogurti magustoit:
pomelo tükid
granaatõunaseemned
maitsestamata jogurt
müsli
Lao kihiti klaasi/tassi ja naudi täiega!




Tatrapuder a la Kerlin:
Prae tatratangud väheses oliiviõlis umbes 4 minutit, lisa keedetud puljong ning keeda kuni tatar pehme.
Prae oliiviõlis 1 hakitud sibul, 0,5 tükeldatud paprikat, väheke tükeldatud suvikõrvitsat ja sealiha viilud. Lisa väheke vett hautamiseks. Kui liha pehme ja valmis, sega tatra hulka. Maitsesta pipraga (soola pole väga vaja, puljong on juba soolane)

Alati võid kasutada endale meelepäraseid juurvilju või seda, mis kapis leidub!


3 kommentaari:

  1. Apppppiiii! Ajad kõhu tühjaks vastu ööd! Seda magustoitu tahaks niiiiii väga! :D

    VastaKustuta
  2. Oli hea, proovi homme järgi:) Muidugi võib seda teha mistahes puuviljadega! Aga müsli kindlasti peale, see annab magusust ja häid süsivesikuid:)

    VastaKustuta
  3. Ma imetlen su viitsimist ja pealehakkamist! Tegelikult ka. M6nus vaadata kohe neid toidu pilte :D

    VastaKustuta