neljapäev, 14. märts 2013

Siis kui on palju vaba aega

See nädal olen olnud 0,5 koormusega tööl, st 15h reaalset tööaega nädalas. See on 1 x 12h ja 1x 3h. Seega vaba aega oh kui palju!

Mõtlesin, et jess, nüüd saan ära teha kõik asjad, mis ammu tegemist vajavad ja trennides käia! Aga enne luban endale pisut laiselda. Esmaspäeval olin 12h tööl ka, seega suht väsinud ja teisipäeval lubasin endale laiselda. Aga laiskus sünnitab laiskust. Lõppes mu laisklemine sellega, et vedasin ennast trenni alles täna, neljapäeval! Ja ei teinudki suurt midagi- magasin, passisin telekat, sõin, sõin, sõin. Eile olin vähe tublim, tegin vähemalt tervislikke toite ja käisin leerikoolis ka.

Hommikusöögiks leiutasin endale ülimaitsva paprika-kohupiima määrde. Kohupiim hakkas juba halvaks minema, seega pidi ära kasutama.

Retsept ülilihtne ja maitsev:
1 väike paprika
4sl kohupiima
soola
maitseaineid (mina kasutasin teriyaki ja wasabi & sesame maitseainet)
Mikserda segamini, kuni tekib ühtlane määre.
Määrisin võiet täisteranisu kuivikutele ja praadisin muna paprikaga juurde (tegelikult peaks muna sinna paprika sisse jääma, aga mu paprika läks küljepealt katki)


 Santa Maria teriyaki ja wasabi & sesame maisteained, mida ma jumaldan!


Lisaks tegin lõunaks tofu-juurvilja segu, mida sõin pruuni riisiga.
Retsept lihtne:
Endale sobivad juurviljad hakkida ja praadida 1tl oliiviõlis, lisada tofutükid (kasutan köömnetega tofut)
Lisa vajadusel vett ja hauta, mitte ära lisa rohkem õli.
Siin pildil olevas segus on: porgand, paprika, suvikõrvits, sibul ja konservläätsed.



Lisaks tegelesin eile nn kaunite kunstidega. Tegelikult proovisin pinterest'is ühte väga levinud DIY projekti. Nimelt sharpie markeritega valgetele portselan nõudele joonistamist, siis ahju panemist 175C 30 min ja peaks jääma peale. Proovisin ja ei jäänud. Aga mu sharpie markerid, mis e-bay'st tellisin on ikkagi supper ägedad!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar